Dzień 1 – poniedziałek

To był dobry pomysł, żeby zacząć od dokumentów i papierów. Bo przecież przeglądanie rachunków i wyciągów z konta oraz dokumentacji medycznej nie jest takie straszne. Nie miałam tylko świadomości, że znajdę u Mamy rachunki jeszcze z ubiegłego wieku i początku tego.

Potem poszłam opanować mój dawny pokój, a to w zasadzie to już była sama przyjemność. Zobaczcie sami, co znalazłam.

Połówki banknotów, na których z wiernymi przyjaciółkami niemalże wyznawałyśmy sobie miłość. Macie też takie? Ja znalazłam 3 i tylko nie bardzo mogę odczytać od kogo to. Domyślam się tylko…

wpid-DSC_0288.jpg

Broszkę zrobioną z drutu miedzianego i kawałka rajstopy – noż to takie cudo, że aż szkoda mi tego wyrzucać. Może jeszcze zostanę szafiarką 😉

wpid-DSC_0290.jpg wpid-DSC_0291.jpg

Pamiętnik z różnymi wpisami – w tym i ten wpis – na poniższym zdjęciu. Lidzia – czy to od Ciebie?

wpid-DSC_0289.jpg

18 praw logiki – w tym I i II prawo de Morgana (WTF??!!!???) oraz zaprzeczenie implikacji (whatever…)

wpid-DSC_0297.jpg

Zestaw zadań o całkach i pochodnych – wciąż nie wiem, po co mi było potrzebne rozumienie tego w życiu codziennym lub pracy…

wpid-DSC_0295.jpg

Porównanie różnych teorii ekonomicznych – od Adama Smithsa do Maxa Webera. Zastanawia tylko brak Keynesa 😉

wpid-DSC_0296.jpg

No i prawdziwa perełka – humor z matur z 98 roku – będę dziś czytać przed zaśnięciem 😉

wpid-DSC_0299.jpg

Znalazłam też cały pakiet listów od Mamy z różnych okresów mojego życia – zostawiam go sobie na zawsze. Mówiłam Wam już, że jestem sentymentalistką?

wpid-DSC_0293.jpg

Przeglądałam je dziś trochę. Wiecie, że w jednym z listów znalazłam zapiski Mamy o wyborach 89′? Mama okazuje się była wtedy w komisji wyborczej (o czym nie pamiętałam) i pisała mi, jak wygrała Solidarność i wierzyła bardzo, że teraz nadejdą nowe czasy. A później, za jakieś dwa miesiące, pisała mi o tym, że nic nie ma w sklepach – że czekała 2 godziny na cukier i że go nie przywieźli. I jak się cieszy, że ja jestem na obozie harcerskim, bo pewnie mam tam jedzenie. I że dosyła mi pieniądze – bo od 1 sierpnia ceny idą w górę i to, co mi dała – może mi nie wystarczyć.

A wiecie, ja zupełnie tego nie pamiętałam… Będę dzięki Mamie miała ślad tamtego okresu… Cieszę się 🙂

Oprócz papierów ogarnęłam dziś też przy okazji sprawę maminej biżuterii. Zachowałam dwie kasetki – jedną z biżuterią, na którą jeszcze może kiedyś się skuszę oraz jedną – z koralami, które się rozpadły – myślę, że wykorzystam je kiedyś w zabawach z dziećmi.

Przy okazji – chciałam Wam pokazać cztery sznury korali (całkiem nowe lub noszony chyba raz). Może komuś się spodobają. Nie są może jakieś diznajnerskie, ale wydaje mi się, że ok. Tyle tylko, że ja generalnie korali nie noszę. Jeśli się Wam podobają, to moja propozycja jest taka: 1 szt – 15 zł, 2 szt – 25 zł, 3 szt. – 40 zł, a wszystkie 4 – 50 zł. Tyle tylko, że wolałabym ich nie wysyłać – więc do odbioru w Bielsku, Warszawie, ew. za 1,5 tygodnia – w Augustowie. Jeśli będzie więcej chętnych – będę brała pod uwagę kolejność zgłoszeń. Zainteresowanych proszę o kontakt na priv 🙂

wpid-DSC_0303.jpg

1 – czarno-złote

wpid-DSC_0302.jpg

2 – wszystkie odcienie brązu

wpid-DSC_0301.jpg

3 – beżowe ze sterczącymi perełkami

wpid-DSC_0300.jpg

4 – też w beżach od Dorothy Perkins

No i jeszcze jeden wniosek z dzisiejszego dnia – biblioteki chyba dobrze się mają. Poszłam dziś tylko grzecznie zapytać, czy przyjęli by książki i generalnie nie byli bardzo zainteresowani… Więc może zaniosę je do szpitala albo hospicjum…

A jutro – ciąg dalszy ogarniania mojego dawnego pokoju, w tym niezła kolekcja dziecięcych winyli, książek itp… Do jutra 🙂

A o tym, skąd wziął się ten wpis przeczytacie TU i TU

One thought on “Dzień 1 – poniedziałek

  1. Sabina, oczy mi sie spocily na widok Tego wpisu…….opad szczeny do piwnicy!!! 😀
    Kurcze, to chyba gdzies osma klasa musiala byc ?!
    …i to okropne pismo…do dzisiaj mi takie zostalo :\
    Bardzo dziekuje za wspomnienia…..czekam na wiecej „takich szkolnych” :))

Skomentuj

