Mój tata jest…

Z okazji Dnia Ojca – dziś specjalny wpis inspirowany słowami Księciunia.

Mój Tato…

-jest super

-ma fajne pomysły

-jest miły

-umie wymyślać fajne wycieczki

-ma ciekawe pomysły konstrukcji z klocków lego,

-robi fajne strony internetowe

-lubię, jak Tata czyta mi książki

-zabiera mnie na fajne wyjścia z kolegami ze swojej pracy

-co weekend rano w łóżku urządzamy sobie z Tatą łaskotanko-siłowanki

-mój Tata umie naprawić rower

-zaprasza mnie do wspólnego majsterkowania

-zna odpowiedź na każde pytanie

-lubi jeść spaghetti, bigos, FRYTKI

DSC_0201

KOCHAM MOJEGO TATĘ!!!

2 thoughts on “Mój tata jest…

Skomentuj

